♥ ManSau2 vs Keja - KL jewwww...♥

Assalammualaikum.....
Waaah entry kali ni saja nak share gambar yg sempat aku ambil tym keja hari tu (join kursus sebenarnya..) Kursus TOT Aset yg aku joun tu dianjurkan oleh MOF dan diadakan di Presint 2 Putrajaya....Oleh kerna kursus tu tajaan jabatan...mean that....TICKET FREE laaaahhh...hehe...oleh kerna aku ni jenis yg tak suka membazir duit jabatan so aku extendlah masa aku bkursus kat sini...aku ambil cuti..yeaaayyy!!! Boleh release stress sikit :P
inilah empunya blog http://ladyhanekoma.blogspot.com...hahaha....:P

bukannya JAKUN!! Tym  mnum ni mmg ingat sgt2 kat anak aku, KFC Sabah blum jual lagi Krushers ni..mmg sedapp :D
Tetiba ingat zaman kecik2 dulu....
gmbr 1 : Mercu Tanda Sambutan 10th Berjaya Times Square | gmbr 2 : Baskin Cakes | gmbr 3 : Tangga Piano kt Berjaya Times Square (haha...ketawa sndiri sbb bila dipijak mcm kita main piano)...

gmbr 1 atas : Bangunan MOF di Presint 2 Putrajaya | gmbr 2 : Berjaya Times Square | gmbr 3 : Naik bas drpd Presint 2 ke Putrajaya Sentral utk naik KLIA Ekspress ke KL Sentral | gmbr kanan : Menara Berkembar Petronas (dah byk kali ambil gmbr bngunan ni tp tk pernah nak post....)
EXCITED!!! Cupcakes yg comel2 ni kiut sgt..teringat kat Lil Princessku c Amirah..dia suka makan cakes.."Cookie Box" ni tastenya aku bagi 3.5 star yeah...kalo tak fanatik sgt tk ya beli..tngok jer...mcm2 pilihan ada sbenarnya, boleh buat souvenir juga utk anak2 kt rumah...Nak beli?? Boleh pegi kt Grd Floor Berjaya Times Square...

Hotel tempat aku menginap...Bos yang booking mlalui online...CUBE HOTEL (Jalan Pudu area Bukit Bintang)...Huhuhu...sgt tak sesuai hotel ni utk u ols yg bawa family yeah...bilik kecik gilaaa!! Utk bkursus pun rasanya tak best sbb tempat iron kat luar bilik, takder fon kat bilik...hot water pun kat luar bilik...staff pun tak reti nak cakap Melayu or English (ntah cakap apa baru dia paham...susah nk comunicate lah..) PALING SESUAI utk u ols yg nk travel single mingle...fikir diri sendiri jer....okiessss.....
sempat lagi aku jalan2 cuci2 mata yeah...smpai makan Nasi Lemak lagi kat Bangsar Selera pastu jalan p Downtown...tp lupa nak ambik gambar :)

Sorry..bukan kereta Idaman...tapi aku saja nak snap pic jer.. :)

Malam tu adalah pembukaan KL Fashion Week kat Pavilion...aku intai2 venue majlis drpd tkt 4 Pavilion...hehe :D
bergambar lagi...tanpa mempedulikan org kiri kanan yg lalu lalang....ngee n__n
gmbar atas : sempat jumpa BFF aku Miley kat Berjaya Times Square, kita hang out sekejap sama2...miss u babe :) | gmbr bawah : tembamnya pipi aku!!! hahaha...Bos aku kat tengah, Pn Roza...yg hujung tu Kak Mai :)

gambar lagi....hahaha...semua snyummm..Kurangkan Manis dalam Minuman...Tambahkan Manis dalam Senyuman :D

Okiesss....setakat tu jer yeah, bertemu di next entry....lalalalaaa.....Assalammualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥