♥ Bila Anak aku jumpa KUCING ♥

Assalammualaikum...
Selalunya aku post gambar jer kalau ada cerita baru atau nak share apa2 dalam blog aku ni...hari ni aku nak tukar angin kejap. Aku nak share VIDEO pula kali ni.. sory erk!! Video amatur jer sebab tu tak cun sangat jalan ceritanya...hehe...

Secara ringkasnya aku nak cerita...anak aku semua mmg FANATIK KUCING!!! semua ikut baka side my hubby...aku bukan tak suka cuma kureng sikittt ar...So bila dah fanatik kucing ertinya memang tak boleh nak nampak kucing, mesti nak pegang...nak main dgn kucing tu...dan sebenarnya kucing dlm video ni sememangnya kucing family aku..kami beri nama dia si Comel @ Comcom

Hubby bela si Comcom ni drpd umur dia 2 mggu..masa tu aku tngah preggy c Putri ku.  So bila c Putri lahir aku minta hubby bawa si Comcom tggal kat area opis dia sbb aku takut bila orang tua-tua cakap bulu kucing tak berapa bagus untuk tumbesaran baby yang baru lahir..kesian si Comcom kan terpaksa dibuang negeri kerana kehadiran si Putri ku!!! So bersedih hati lah Putra-putra aku yang berdua...tp keputusan aku muktamad..

Untuk melepas rindu tu kadang-kadang hubby bawalah anak-anak jumpa dgn si Comcom....Jom kita layan video ni....hehehe...Baru ku perasan si Putri pun suka si Comcom, tapi dlm video ni mereka baru nak berkenalan...


Pssst...aku pernah nampak Baby or Budak yang nmpak bayang kucing pun dah menangis meraung ketakutan...kesian, bayangkan kalo disuruh pegang kucing tu...ntah apa jadinya kan???


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥