♥ Sambutan RAYA 2013 Warga JKNS ♥

Setiap tahun memang dah jd kemestian rasanya jbtn aku akan buat majlis raya utk semua staff berkumpul beramai2 dan beramah mesra...tym macam ni lah kita smua rasa seronok bjumpa kerana keadaan spt dlm majlis spt ni adalah lebih santai...sambil2 tu boleh melaram dan show off baju raya or baju baru...hehehe :D

Tahun ni aku tak berapa nak bagaya sakan dgn Baju Raya aku sebab walaupun dlm majlis yg meriah ni aku rasa kehilangan sangat dgn 2 org sahabat baik aku yg tak join sama dlm majlis ni...iyelah masing2 dah btukar ke tmpt lain.  Memang rasa sedih dlm hati dan rasa kekurangan betul... :(

Tapi jangan diingatkan rasa sedih tu..buang jauh2!! Sebab kan tym raya ni mana boleh sedih2...mereka tetap dlm hatiku walaupun sekelilingku penuh sahabat yg baik2 semuanya....So apakata kita layan jak antara gmbar2 yang aku sempat abadikan utk dipost kan ke blog aku ni....byk lg gmbr tp aku ambil mana yg aku rasa cute jer...hehehe...

Komen aku...utk sambutan raya thn ni aktivitinya spt pertandingan baju raya tercantik dan pertandingan karaoke lambat sgt dimulakan...smpaikan ramai dah yg balik (huhu..tk supportive langsung dorang..) Maknanya sambutan nya mmg kurang POWER than last year...ntah mana silapnya (@_@)

# dgn member unit aku...(waaah!! Merahnya aku...hehe)

# Menu yg disediakan...katerer yg sediakan..sbnrnya byk lg juadah yg tk msuk dlm list...:)

# anak2 staff yg comel loteh juga smpat buat prsembahan tarian Hari Raya...

# sesi karaoks..pertandingan taw!! Sanisah drpd Bhgn Perubatan yg menang tp aku x smpat snap gmbo dia...so aku ambik jak wakil Bhgn Pengurusan, Dgku CT Afizah & Nadzirah...Huuu, suara POWER u..drpd aku (n__n)

# aku menang kategori ni thn lalu...waah!! Baju Raya Tercantik...hehehe..thn ni aku tak join, sbb nak bg org lain lg yg menang...(im a gud gurl taw..)

# Baju raya c Queen Raya ni sebijik fesyen macam baju aku menang last year...cuma aku tema GOLD!! Lain yg ditarget menang..lain pula yg menang..itulah rezeki namanya, teda siapa yg taw...

# keadaan dlm dewan dan luar dewan sebelum majlis dimulakan...

# antara member2 staff JKNS yg sempat aku ambik gmbar ...

# tema kami tahun ni MERAH!! hehe...kebetulan laaah...:D





Setakat tu jak...In shaa Allah bertemu kembali di Majlis Raya JKNS tahun 2014...ntah apa lagi kaler baju aku tym tu...

* love *

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥