♥ Butik Online - ZAWARA ♥

Assalammualaikum....
Alhamdulillah syukur kpd Allah SWT Maha Pencipta yang masih mengizinkan aku untuk mencoretkan kata-kata yang terbuku di hati dan fikiran ini (chewaaah...jiwangnya aku...n___n).  Hari ni aku nak post bab butik-butik online yang tumbuh mcm cendawan selepas hujan kat Malaysia ni :)

Yang ni entry pertama aku untuk u ols k...dan dalam post2 aku berkaitan bab ni aku tak terikat dengan butik online yang femes2 jew, yang kurang dikenali pun aku nak post...nak tolong promote..hehehe..mana taw ada rezki aku ditawarkan FREE GIFT....(berangan tak salah jika tahu bertempat...bait-bait lagu JayJay tu taw..)

Wokeyyy,,,jom kita lawati Butik Online kita yg first ni untuk bulan MEI 2014 ini ya iaitu ZAWARA

Aku ternampak iklan untuk butik ni kat dalam Facebook...dan kalo tak silap aku antara model untuk butik ini ialah artis ANZALNA (manisss nya dia berhijab...) Zawara adalah butik online yang menyediakan jualan untuk HIJAB, AKSESORI, DRESS, TOPS dan BOTTOMS.  Nak tahu lanjut baca kat sini yeah About ZAWARA

Setakat hari ni ada 9 buah butik yang dibuka dibawah jenama ZAWARA di seluruh Malaysia. Iaitu ZAWARA Menara Mara, ZAWARA Shah Alam, ZAWARA JB, ZAWARA Banggi, ZAWARA Wangsa Melawati, ZAWARA Kota Bahru, ZAWARA Kota Damansara, ZAWARA Sungai Petani dan ZAWARA Bangsar. :) Jom klik ZAWARA Outlets

So yang macam aku yang jauh duk kat Sabah ni kalo berkenan sangat nak beli produk ZAWARA, satu jer caranya...beli secara online lah :) Harga yang ditawarkan adalah dalam lingkungan RM99 - RM299 utk satu-satu produk fesyen yang dihasilkan...(telan air liur juga aku dibuatnya tapi sekali sekala shopping online apa salahnya) (^____^) Tapi kenapa harga produk dia mcm tu u ols kalo rajin boleh baca kat sini yeah Standard Harga

U ols yang ada akaun Facebook dan Instagram boleh jadi  follower ZAWARA mulai saat u ols baca entry ni yeah untuk dapatkan info terkini terutamanya SALES...SALES...hahaha....Untuk syarat pembelian boleh lihat kat sini Polisi Pembelian dan ZAWARA tidak menyediakan pemulangan wang pembelian sekiranya u ols tersilap dalam membuat pembelian taw, so make sure betul2 size tu ngam untuk u ols k...boleh baca kat sini berkenaan Polisi Pemulangan dan Penukaran

Okey...dah berkenalan serba sedikit dengan jenama ni kan...Jom kita layan gambar produk yang dijual dalam ZAWARA ni, kalo ada yang berkenan terus boleh beli kat outlets nya yang aku bagi tadi or kalo malas nak jalan sebab panas, jammed or komitmen kerja ataupun jauh beribu batu mcm aku ni...kita shopping online jer lah yeah...:D

# SAFA SATEEN EDGE SHAWL
# LUNA GLITTER SHAWL
# DRESS ADALIA EXCLUSIVE
# DRESS ALICIA BOLD
# DRESS HALINA EXCLUSIVE
# DRESS ALICIA SEQUIN
# METAL BELT
# PRINCESS CUT DRESS SARA
Produk baru akan diuplodkan kelak oleh pihak ZAWARA contohnya untuk Ekxpress Hijab, Ekspress Hoodie, Tops dan Bottoms. So selalu2 lah surf blog ni yeah utk new arrivalnya..Cara nak membuat pembelian u ols boleh refer kat sini k Cara Pembelian :)

Enjou ur online shopping Darlingssssss :D

2 ulasan:

  1. As salam.. boleh sms saya price untuk dress alicia bold n warna emerald green ada tak? thanks! 0174076210

    BalasPadam
  2. asslmmualaikum sis..sye berminat dress alicia bold..wassup sye sis..0126124336

    BalasPadam

♥ Followers Yg Setia ♥