♥ CheeseCaKe BisCuit (No BaKinG yeah) ♥

Assalammualaikum...

Selamat berpuasa semua...Hehe..sejak dua menjak ni aku memang ketagih nak surf internet baca Blog...drpd Blog Fesyen..Blog Masakan smpailah Personal Blog org...mmg cerita best2 taw!! Boleh buat motivated utk diri sendiri...hehe..chewaah!! semangat berblog lah katakan :D

Tengah2 aku syok2 baca Blog c Comel Loteh, Fatin Liyana (http://honeykoyuki.blogspot.com/)..aku terbaca entri dia dgn member2 dia juga ar..seorang tu namanya Cik Epal...(hehe, sukerrr sngat nama tu..mcm nak ngaaap jew..)..then aku pun menggoogle lah nama Cik Epal kita ni...memang tak syak lagi dia ni pun kaki blogger jga...jom baca kat sini yeah kalo nak taw lebih lanjut -->> http://cikepal06.blogspot.com/

So pendekkan cerita, aku dapat resepi unik ni drpd Blog Cik Manis Buah kita CIK EPAL...hehe..akan datang aku memang akan try resepi ni sbb senang sangat2..tak payah aku nak susah2 masukkan dlm oven, jimat bil bulanan aku..hehe...aku senaraikan yeah apa yang perlu ada utk prepare biskut sedapp ni...

Bahan-bahan CheeseCake Biskut :-
1. Cream Cheese

2. Susu Pekat Manis (jenama apa pun boleh bah..dont worry)

3. Deluxe Crackers keluaran Hup Seng (bukan biskut Cream Crackers wokeyy)

4. Original Nestum

5. Susu Segar (nak guna Full Cream pn ok jer tp sja nk add sikit elemen Diet..sb tu guna Low Fat..)
So, tunggu ya entry akan datang bila dah buat CheeseCake Biscut ni, yummy...yummy..tak sabar rasanya nak share dgn korang semua....In Shaa Allah...Daaaaa ;)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥