♥ FesYen BerTuDung ~ 2 ♥

Salam semua...smoga hari u oll smua sntiasa bahagia dan ceria...kalaupun hari d luar sana nampak mendung dan spt maw hujan..jan pula kita mcm tu ikut mood cuaca...hehehe...senyum2 slalu utk sntiasa nampak cute dan maintain muda...cewaaahhh pandainya aku bckap padahal aku sndiri kalo dh moody mmg tk pandang org juga ponnn....jann marah >,<

Okies lah..hari tu aku dah share beberapa fesyen tudung sekarang ni...iyelah mana taw ada berkenan nk copycat utk stylistakan diri sndiri...no hal bah!!! Yang penting tidak melangkaui batas-batas agama Islam kita taw....jangan jd mangsa fesyen, sian diri tu....hehehe...biar kita bergaya kena pada tempat dan masa supaya nmpak anggun slalu....hehehe...mcm aku kot!! hehehe...layanzzzz jak...

Macam aku mmg ada hati nak bergaya mcm ni walaupun tdk 100% maybe dalam 50%...tp oleh kerna c Cik Puteri Afiqah ku itu slalu suka nak tarik2 tudung shawl ku ketika aku memakainya maka aku rasa buat masa ni aku lupakan dlu ar niat aku nk bermanja-manja dgn shawl2 trkini...babai gamannn...huhuhu...akan dtg mungkin boleh bila c Cik Puteri ini dah faham istilah "Don't sayang"...

Apapun jom cuci2 mata tu ya...(>,<)
cntiknya tudung Mama Wardinah ni kann???

Hehe...Heliza maintain cute dgn stail BIG RIBBON dia :))

Farah Adeeba dgn style tudung yg sofistikated sgt...


Fatin Liyana yg look so gojos...i luvvvv d style so much >,<

Fatin Liyana looks so innocent...but maintain tu stle bah...hehehe

Wah so addorable kan the riben tu....

wrna yg contrast but cantikk sgt :)

Fatin Liyana again with d gojos style....
iyeee...Yuna & Hana Tajima with their own style brtudung....

Sumber kredit to http://gadisdanblog.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥