SaLam LeBaRan 2012

Assalammualaikum WBT...wahhh lamanya aku menyepi, hehehe sibuk dengan banyak benda sampaikan nak update blog pun tak sempatt...Dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir Dan Batin...atas semua kesilapan tingkah laku dan bicara ku selama ini...
Aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan...harap tiada yang terguris hati ya :))

Mmmh...Raya tahun 2012 ni memang aku sangat sibuk walaupun tidak menyambut perayaan ini di rumah sendiri...hahaha...apa ceritanya?? nantikan cerita ku di coretan akan datang....okiesss....so buat masa ini aku nak sambung beraya dulu dengan family sbb tahun ni memang banyak sikit jemputan raya...hahaha....so jumpa lagi k...Semoga bergembira dan dimurahkan rezeki dari Allah SWT...tata..titi..tutu :))



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥