♥ TERUKNYA BUKU TEKS SEK NI!!!! ♥

Salam semua...baca tajuk entri pun korang mesti taw aku nak membebel lah ni kannn....Niat hati bukan nak memburukkan mana-mana pihak tapi aku nak share apa yang terbuku dalam hati aku ni bila dpt buku teks anak aku yang no.2 tu, Wan Marzuqi....

Aku tak pasti nak salahkan siapa?? Nak salahkan pihak sekolah ataupun parents yang tak memantau anak mereka menggunakan kemudahan pinjaman buku teks yang mereka terima :(

Tapi sekurang-kurangnya pihak sekolah tak sepatutnya lagi mengedar buku teks tersebut untuk dipinjamkan kepada pelajar lain pada tahun berikutnya kalau dah nampak keadaan buku teks tersebut dah NAZAK...

Geram juga dengan anak sendiri sebab masa terima buku teks tu, dia terima bulat2 dan tak check lagi keadaan buku teks tu..huhuhu....nanti takut2 pihak sekolah cakap anak aku pula merosakkan buku teks tersebut. Sebab tu aku ambil gambar buku teks tersebut, hahaha...bukti keadaan buku teks itu memang dah teruk...

Kalo korang nak tengok sangat, jom tengok sendiri rupa buku teks yang anak aku terima drpd pihak sekolah awal tahun hari tu...@__@





Kesudahannya....Mama nya pula kena jadi 'Mcgyver' membaikpulih buku teks tersebut....huhuhu :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥