♥ 1st Tym Amirah Jejak Kaki ke Laut ♥

Assalammualaikum Darlings....

Kelmarin hari Sabtu 01.02.2014 aku sempat bawa anak-anak berjalan-jalan sempena cuti hujung minggu.  Selalunya destinasi kami kalau tym hujung minggu ni ialah Shopping Mall utk acara makan-makan sahaja.  Tetapi kali ni aku ubah fikiran dan ajak Hubby tersayang bawa anak-anak ke Pantai Tg Aru :)

Sebenarnya bukan tak pernah bawa anak-anak pegi sana, tapi memag aku terperasan aku tak pernah benarkan c gadisku Amirah untuk merasai nikmat bermain air laut...hahaha...(Mama ni over protected kot...)
So kali ni aku dah plan kat kepala otak aku, aku mesti bagi Amirah cecah kakinya ke dalam laut...(walaupun aku pegi tak bawa baju extra ponnn)

Memang saat yang amat-amat indah bila kita habiskan masa cuti kita bersama insan-insan tersayang walaupun hanya setakat bermain air laut sahaja...hopefully Amirah akan ingat saat ini bila terbaca entry Mamanya ini suati hari nanti....

Jom kita jenguk gambar-gambar sempat aku abadikan untuk aku dan anak-anak (n____n)










Mesti ada tertanya-tanya kenapa kami berempat jer...mana pula Huby aku pegi kan?? Sebenarnya tym ni c Huby sibuk pegi jogging dekat area Tg Aru juga sbb tu dia tak join sekali main air laut ni...Maybe next tym k...Apapun kalo nak let go anak-anak main air laut or terjun bermandi-manda takda masalah tapi harus sentiasa diperhatikan dan dijaga yeah sebab Malang Tak Berbau...yang kuat bau DURIAN taw :D

Selamat bercuti dihujung minggu u ols....Muaaaxxxx XOXO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥