♥ BloGKu MasiH UnDer ToP ♥

Salam sayang semua....apa kabar??  Jarum jam sdh hampir menunjukkan ke jam 12.00 t/mlm... Sebenarnya mata aku dah ngantuk sangat tapi c tuan Puteri ku yang kecik ni masih tak maw lelapkan matanya yang cntik tu...huhuhu...aku try juga pujuk dia utk tidur, pujuk punya pujuk bukan makin ngantuk, makin Mamanya ni di bawanya bermain...abislah!!!>,<

Tiba-tiba aku trnampak laptop atas meja, so sementara menunggu mata tuan puteri ni penat..baik aku layan internet dulu...kwang...kwang...kwang...hihihi. Cuba teka aku nak buat apa?? Ntah mcmana trlintas dlm pikiran aku yg tngah mengantuk gila ni untuk try GOOGLE blog aku yang kiut miut ni...(hahaha..saja layan perasaan bangga ada blog!!!)..Biasanya aku klik jer dekat Bookmarks ats tu sbb aku dh save awal2,  iyelah aku malas nk trkial-kial lg menaip utk cari blog sendiri kan....Zaman skrg smua nk cpat..semua men shortcut jer...betul tak??? (jawap sendiri erk...)

Jadi nak dijadikan story dlm blog aku ni...Aku taip ar nama dlm column mncari dkt google tu...aku taip ikut nama blog...tak jumpa...mcm2 aku try....(iyelah aku taip nk dekat2 sama ar dgn nama blog aku ni sbb kdg2 enjin google ni dpt detect juga tu...) still HAMPA...x jumpa juga!!! Huuuuu...memang aku benggong.. dlm hati terdetik..."Aik!! Dh byk yg aku post dlm blog, tkkn blog aku pun ko x kenal...x top2 lg ker blog aku ni....cewaaaahhh!!"...Rupanya mmg x top ponnn...hahaha..Mcmna aku yakin tk top sbb bila aku google nama seorg blogger yg femes tu (mmg femes lah) Tk payah taip penuh http @ blog address dia, just taip nama jer...Tuupp!! Terus trpampang blog dia yg kiut miut lebih dr aku tu...dahlah nama blog dia ni bunyi ala-ala Korea...huuu  cayalah...:))

Sian aku...msih under top pula blog ku ini...aku x lah nk blog aku tu fames 1 dunia ker atau 1 malaysia ker....ckuplah sekadar bila member2 aku tnya..aku dengan bangganya mnjawap..."Korang klik ar blog aku ladyhanekoma.blogspot.."...tp bla jd mcmana ni. Bayangkan smgt c member ni nak baca blog aku..tp bla dia google2 tak jumpa...hahaha...matai ar, kemana perginya blog ku itu...benggong!!! Next tym aku kena bagi taw details...nak cari blog aku tak dapat nak setakat taip dkt goggle2 tu..korang kena taip http @ address penuh blog aku kat ruangan atas sekali dkt ngan -->> www....

Sebab kenyataannya blogku ini masih Under Top ar....o_O



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥