MajLis RaYa OfiS 2009 ~ SwEEt MeMoRy...

Aku & Dyg Sarizah
Aku & Suriati
Aku, Sg Sarizah & Suriati
Berdiri dari kiri : Suriati & Aku / Duduk dari kiri : Husnah & Afny
Aku & Daisy
Salam semua..bertemu lagi di catatan blog Reen yang seterusnya ini...Apa yang Reen paparkan disini adalah gambar2 kenangan semasa Majlis Raya 2009 yang diadakan di ofis Reen..Kita semua buat secara 'Pot Luck' by unit masing-masing...meriah, memang meriah dengan pelbagai juadah..heeeeee makan freee bah...Di atas adalah gambar2 Reen bersama teman2 ofis Reen personally...
Selain gambar2 Reen bersama teman2, Reen sempat juga snap gambar antara juadah yang terhidang semasa majlis raya nie...Untuk kenangan lah katakan tapi sayangnya Reen tidak pula sempat snap gambar 'pot luck' dari Reen sendiri...Reen share dengan Afny & Sue...kita bertiga buat Dadih Strawberry dan Dadih Mangga...Adduuuuhh memang tak ingat nak snap gambar...'pot luck' kita bertiga dalam kategori 'desserts' tau....
So harap kawan2 enjoy watching all this sweet memories ever....mmmmh BYE
Khusuknya kawan-kawanku berdoa..hee nak makan...Aminn
Wow...Cheese Cake hasil Air Tangan Cik Husna...nyum..nyum..sedappp!!
Antara judah yang dihidangkan pada Majlis Raya Opis 2009
Kek-kek Pot Luck dari Unit Latihan....
Pot Luck dari Unit Tatatertib : Puding Caramel + Buah Peach
Juga Pot Luck dari Unit Tatatertib : Rendang Daging
Pot Luck dari Unit ICT..(yang nie main order jak!!!)
Sambal Ikan Bilis, Pot Luck dari Pn Asmah..memang buat terliur betul !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥