♥ BLOGGER ~ Little Baby Garvin ♥

Assalammualaikum Darlingssssss :)

Dulu aku suka membaca, minat sangat...Dulu masa sekolah kalo nak membaca aku dapatkan bahan drpd perpustakaan (library sekolah yeah..)..pastu bila dah kerja aku start membeli majalah lah pula spt EH, Kosmopolitan, Rapi, Mangga, Impiana, Anjung Seri...hobi yang memang memenuhkan rumahku sbb melambak majalah dalam dan luar almari buku....hehehe....Itu dulu...

Sekarang??? Dah kurang sikit sebab kini aku lebih banyak luangkan masa membaca entry blogger online dan mengooggle apa sahaja yang aku terasa nak baca hanya dgn melayari internet...huhuhu dunia semakin canggih kan :)

Dan dengan kecanggihan ini juga aku mampu membaca entry blogger dari luar negara juga...Hehehe...selalunya kita just layan blogger 'org kita' kan, so apakata aku share blog seorang blogger drpd luar Malaysia...sangat best dan memang tak rugi melayari setiap post yang diuplod beliau berkenaan semua yang related dlm kehidupannya sekarang...Mana yang baik boleh jadikan tauladan yeah dan mana yang tak berkenan tu SILA ABAIKAN...hehehe

## Blog tersebut ialah Little Baby Garvin (jom klik-klik....)

# Yang ni gambar tuan punya blog tersebut...
Aku  suka sangat blog ni walaupun dalam bahasa orang puteh...blog ni berkisar kehidupan keluarga juga lah, its about their kids, aktiviti harian yang mereka lalui, pesta dan perayaan yang di sambut, resipi yang boleh disediakan dgn cara lebih kreatif utk anak-anak, fesyen dan paling best idea untuk menjadi lebih kreatif :)

Jom kita layan beberapa post entry dan gambar yang aku suka sangat yeah drpd blog Little Baby Garvin ni yeah :)

Thanksgiving Mini Style

Happy Easter

Halloween Brunch Decor

Nursery Tour

Harpers 2nd Birthday

Weekend Fun
Summer Starts Here

Farewell 2013

Bestkan?? Hehehe....selamat membaca yeah :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥