♥ BLOGGER ~ Irine Nadia Marcello ♥

Assalammualaikum semua...

Terima kasih yeah kerana masih sudi mengikuti entry-entry ku...Kali ni aku nak share dgn semua pembaca setia blogku ini antara blog-blog yang aku suker sangat nak visit setiap kali aku beronline...Blogger-blogger ni membuat aku teruja untuk terus membaca coretan2 mereka ni, mereka ni berblog berkenaan keluarga, fesyen, masakan, penjagaan diri, pengalaman hidup, kenangan manis, shopping online, percutian dan banyak lagi...best giler tawww ;)

So untuk blogger yang pertama ni aku nak share adalah kepunyaan Irine Nadia Marcello...sudah berblog since tahun 2008..Bukan sahaj seorang blooger yang aktif malah seorang Ibu, Pelajar, BusinessWoman dan Model yang semakin dikenali ramai.  Ibu muda yang cantik ini juga telah dikurniakan seorang Putri bernama Fiska Medina (BabyFM)

Suka sangat blog Irine ni yang bersahaja dan santai...dengan garapan gambar-gambar yang memang sangat indah untuk ditatap...bila penat bekerja smua coretan dan gambar2 tadi bisa menghilangkan stress aku ni....hahaha..jangan marah yeah Ibu Medina :)

Jika ada sesiapa nak jd followers Irine or nak membaca semua coretan2 nya yang aku suka tu boleh klik kat sini yeah -->> BLOG  Irine Nadia Marcello dan untuk INSTAGRAM boleh follow kat sini pula irine_nadia

Memang tak rugi baca entry dia ni dan kadang-kadang entry tersebut akan memberikan kita inspirasi :P

Jom layan beberapa post gambar favorite aku kat blog Irine yeah :)

Surprise For Your Love Ones
Trip To Bandung


Majlis Aqiqah Dan Kesyukuran Fiska Medina

Covergirl Eternity Magazine Nov/Dis 2013

My Little Princess, Fiska Medina

Maternity Shoot
My New Story Begins

My Wedding Reception @ Melaka

Bridesmaids
Ngeee....sbnrnya banyak lagi entry yang best2 dan tak menjemukan dalam blog Irine ni...tak larat nak pilih semua, apakata u ols semua visit dan follow sendiri blog Ibu Medina ni yeah ...:P


p/s : rasa nak sangat kreatif macam Ibu Medina...hehehe...aminnn kan saja k :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥