♥ MeRRY X'Mas 2013 ♥

Assalammualaikum...
Utk semua sahabat2 aku yang menyambut hari Krismas...aku nak ucapkan Merry Xmas utk u ols semua yeah...Aku memang tak sambut krismas tapi aku tumpang gembira dengan sahabat2 aku yg meraihkan hari tersebut.
May all your days be merry and bright and may your christmas be white.
MERRY X'MAST!!
Aku tak nak komen sebab utama mengapa hari ini sangat istimewa utk diraihkan. Cuma aku suka dengan semangat bertukar2 hadiah antara family...kengkawan...sebab tu tiap tahun kalo ada acara "Exchange Gift" kat opis aku selalu join...bukan apa tapi cara ni salah satu alternatif yang ada utk kita eratkan persahabatan yg terjalin and after all the things make we happy rite...siapa tidak suka dengan 'HADIAH' kan??? Bukan nilai jadi ukuran tapi keikhlasan hati yang memberi...

X'mas Cookies....xoxoxo!!

Tahun ni my Ameera dah 2 thn...so tahun ni dia dpt "X'mas Present" too taw!! Haha..memang tak sangka dia akan dpt...tp TQ so much pd yg memberi...walaupun simple tp memang amat mengembirakan hati c Ameera ku ini...

Jom aku nak kongsi sedikit keceriaan yg terpancar di wajah puteri kesayangan ku ini....hehe...and for my gift, Tq too...sukerrr sangat2 :)


felt d joy in the air...

 muuuaaaxxx...c ya kat next entry k...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥