♥ HanYa D KoRea ...♥

Assalammualaikum...alhamdulillah aku masih disini...sihat dan ceria dgn izinNya dpt berkongsi sesuatu dengan smua yg sudi membaca blog ku ini :)

Ada seorang blogger yg mmg femes..aku terbaca blognya so since that aku minat dn slalu juga klik2 ke blognya utk cari cerita terbaru ttg dia...hehehe..sepa ya?? Biarlah setakat ini mnjadi rahsia dulu nnti aku war2 kan sepa orgnya ya...

So aku trbaca ttg sesuatu yang dia temui semasa berada di Korea (rasanya dia pegi sana lah kannn...!!)...nak tau apa?? Ok jom aku kongsikan...memang pelik tp benar...even mcam tu still boleh bikin kita tersenyum kambing...hehehehe :)

Ini adalah Susu Pekat Manis di Malaysia..kannn...
Ini pula adalah Susu Pekat Manis di Korea !!!
Hahaha...cute kan??? Tak smpai hati nak guna sebab mcm krim pencuci muka kita disini....hahaha..kalo u oll simpan benda di dalam bilik air..konpomm org tu fikir ni pencuci muka..tak pun masker muka....hahahaha..gilerrrr tulll...(^_^)

Daaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥