My Ex-Boss FareWell Party...

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan..Dan setiap manusia yang kita gelar 'Boss' pasti akan ditukarkan kerana kita..(hehehehe tidaklah, gurau saja tapi ADAKAH????...) Aturan itu tetap akan berlaku sama ada kita suka ataupun tidak, setiap orang yang ada disekeliling suasana kerja kita pasti akan bertukar ganti KECUALI mereka yang kita gelar 'KELUARGA' pasti akan sentiasa berada disisi kita sepanjang hayat...Insya-allah...

 
Begitu juga 'Boss' saya ni, ooops sory "Ex-Boss" lah..kalo ada teman2 yang membaca blog saya ini dan melihat gambar yang saya paparkan pasti akan kenal WHO IS THE GUY....We called him 'En Saiful'..Memang ex-bos saya nie kadang buat kita orang rasa geram dengan perangainya yang tiba-tiba pandai marah2...tapi actually he is a "VERY CARING BOSS" dan "BERTANGGUNGJAWAB"...Sangat komited dalam menaiktaraf kualiti staff di bawah jagaannya...Dia ditukarkan ke KL pada Jun yang lalu...Kini terasa juga dengan ketiadaannya but misi "BERKHIDMAT UNTUK NEGARA" harus diteruskan...rite???



So saya akan sentiasa mendoakan kecemerlangan bagi beliau dalam kerjaya dan hidup beliau...Harap beliau sentiasa mengingati kami yang pernah bekerja bersama beliau...Heeee, oh ya dia ni FANATIK sangat dengan 'MU'..alah, kelab football yang temanya MERAH tue....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥ Followers Yg Setia ♥